Informace o sledování vašich objednávek jsou přímo dostupné na vašem zákaznickém účtu zde:
Přihlaste se a poté klikněte na tlačítko "Zobrazit" pro zobrazení objednávky, kterou chcete sledovat:
Poté v sekci "Historie objednávky" zkontrolujte různé fáze zpracování vaší objednávky:
Jakmile je objednávka expédiée, máte možnost sledovat svůj balíček na webové stránce dopravce kliknutím na sledovací číslo, které se nachází ve sloupci "N° de suivi de la commande":
Vezměte prosím na vědomí, že informatické sledování u našeho dopravce je k dispozici až 24 hodin po odeslání.
Automaticky obdržíte e-mail s informacemi o sledování zásilky, jakmile bude objednávka odeslána.
Zde je korespondence každého stavu:
Stav | Korespondence |
Čeká na platbu | Vaše platba čeká na potvrzení a bude schválena po jejím obdržení |
Platba potvrzena | Vaše platba byla přijata a vaše objednávka bude zpracována do 24 hodin |
V přípravě | Vaše objednávka byla připravena a bude odeslána během dne, pokud se tento stav objeví před 15:00 |
Frankování probíhá | Vaše objednávka byla připravena a bude odeslána během dne, pokud se tento stav objeví před 15:00 |
Odesláno | Vaše objednávka byla předána našemu dopravci a můžete získat sledovací číslo z vašeho historie objednávek na vašem zákaznickém účtu |
Sledování ukazuje, že objednávka byla řádně odevzdána na poště:
Bohužel pro některé země v evropské zóně není po odevzdání k dispozici sledování.
Je tedy třeba počkat mezi 3 a 12 pracovními dny po odevzdání, než obdržíte svou objednávku.
- Pro kontinentální Francii jsou náklady na dopravu zdarma při nákupu nad 50 eur včetně DPH. Pod touto částkou se cena dopravy pohybuje mezi 2.90E a 9.90E podle hmotnosti a objemu objednávky.
- Pro zámoří jsou náklady na dopravu od 4.50E.
- Pro Evropskou unii od 4.90E.
- Pro zbytek světa od 6.90E.
Pro zjištění přesné ceny dopravy vaší objednávky stačí provést simulaci přímo na webu přidáním produktů do košíku.
Pro všechny objednávky určené do Francie jsou možné zásilky v dopise max, colissimo suivi bez podpisu, colissimo recommandé, výdejní místo (So Colissimo) a Fedex.
Pro objednávky určené do zemí Evropské unie jsou možné zásilky v export suivi nebo mezinárodní colissimo. Pro Belgii je také možné doručení do výdejního místa.
Pro objednávky určené do ostatních regionů světa jsou možné zásilky v export suivi international nebo mezinárodní colissimo.
Více podrobností o způsobech doručení naleznete zde:
Francie metropolitní:
Pro objednávku zadanou a zaplacenou před 12:00 kartou nebo [paypal], je dodací lhůta přibližně 48 hodin v [colissimo] a 24 hodin v [Chronopost] (kromě pondělí, víkendů a státních svátků).
Tyto lhůty se mohou výjimečně lišit v případě nepříznivých povětrnostních podmínek, stávky pošty, období svátků nebo vyčerpání zásob (oznámeno na webu a při vaší objednávce).
Zahraničí a DOM-TOM:
Lhůta se může pohybovat mezi 3 a 12 pracovními dny.
Tyto lhůty se mohou výjimečně lišit v případě nepříznivých povětrnostních podmínek, stávky pošty, období svátků nebo vyčerpání zásob (oznámeno na webu a při vaší objednávce).
Více podrobností o dodacích lhůtách naleznete zde:
Pokud se balík zdá být poškozen při doručení, otevřete jej za přítomnosti doručovatele, abyste zkontrolovali jeho obsah. Pokud jsou produkty poškozeny, je nezbytné vyplnit protokol o poškození s doručovatelem.
Pokud byl balík vložen do poštovní schránky, přineste jej na poštu tentýž den nebo nejpozději následující den a je nezbytné vyplnit protokol o poškození s pracovníkem pošty nebo balík odmítněte.
Tento dokument je nezbytný pro uplatnění pojištění proti poškození. V opačném případě nebude vaše žádost moci být vyřízena.
Můžete ověřit, že zásilka byla skutečně odeslána doporučeně námi, a to tak, že zkontrolujete, zda štítek na balíku nese označení "Remise contre signature" :
Pokud je to tak, a obdrželi jste balík ve své poštovní schránce, je vhodné podat reklamaci u coliposte, aby se situace neopakovala. Můžete to udělat zde:
http://www.colissimo.fr/contact/accueilService.do
Nicméně, pokud jste si vybrali doporučenou zásilku, balík byl doručen do vaší poštovní schránky a štítek na balíku nese označení "Distribution SANS signature", můžete nám poslat email, abyste nás informovali o problému.
Nejprve zkontrolujte informace o sledování na webové stránce dopravce. Jsou přístupné z emailu, který vám byl zaslán při odeslání vaší objednávky, nebo na vašem zákaznickém účtu (klikněte zde pro více informací). Tak budete moci zjistit, kde se vaše objednávka nachází.
Pokud vám informace na webové stránce dopravce nestačí, můžete ho kontaktovat přímo na těchto číslech:
- La Poste a coliposte: 3631
- Fedex: 0 820 12 38 00
Pokud se vám nepodaří získat více informací od dopravce a datum odeslání je delší než 5 pracovních dnů, kontaktujte nás emailem s uvedením vašeho čísla objednávky, aby mohla být podána stížnost.
Pokud jste zvolili doručení bez podpisu a nebudete doma, objednávka bude přímo vložena do vaší poštovní schránky. Pokud je balík příliš objemný, poštovní doručovatel zanechá oznámení o doručení, abyste si mohli zásilku vyzvednout na poště blízko vašeho bydliště.
Pokud jste zvolili doručení s podpisem a nebudete doma, poštovní doručovatel zanechá oznámení o doručení, abyste si mohli zásilku vyzvednout na poště blízko vašeho bydliště proti podpisu.
Pro zákazníky žijící ve Francii je možné platit kartou, bankovním převodem, poštovní poukázkou a platbou přes PayPal.
Pro zákazníky, kteří nežijí ve Francii, je možné platit kartou, bankovním převodem a platbou přes PayPal.
Více podrobností o platebních metodách naleznete zde:
Stačí zadat objednávku na webu a vybrat způsob platby dle vašeho výběru: "bankovní převod".
Poté obdržíte všechny potřebné informace k provedení převodu z vaší banky (adresa, bankovní informace, číslo objednávky).
Také obdržíte kopii těchto pokynů emailem.
Stačí přejít na svůj historii objednávek zde:
Přihlaste se a poté je možné zde zobrazit a vytisknout svou fakturu:
Také automaticky obdržíte email s fakturou v příloze, jakmile bude objednávka odeslána.
Pokud je dodací adresa v DOM-TOM, ve Švýcarsku a mimo EU, objednávky jsou fakturovány bez daně (bez DPH).
Objednávka a faktura budou v eurech bez DPH a platba bude provedena na tomto základě.
Při převzetí balíku budete muset zaplatit celní poplatky a poplatky za udělení mořského povolení v souladu se zákonem.
Naše rada podle toho, co hledáte:
- Dobrý poměr estetika/osvětlení:
MTEC Super White / Michiba Diamond White / Osram Cool Blue Intense Next GEN / Philips WhiteVision ULTRA
- Estetika:
MTEC Cosmos Blue / Osram Cool Blue Boost (Ne homologované)
- Vysoký výkon:
Philips X-tremeVision PRO150 / Osram Night Breaker Unlimited / Osram Night Breaker Laser + 150%
- Vysoký výkon a estetika:
LED sada Vysoký Výkon
Vlastnosti různých modelů:
Novinka: LED sada Vysoký Výkon MTEC Super White MTEC Cosmos Blue Philips WhiteVision ULTRA Philips X-tremeVision PRO150 |
Michiba Diamond White Osram Cool Blue Boost Osram Cool Blue Intense Next GEN Osram NightBreaker Unlimited Osram Night Breaker Laser +150% |
Abychom zjistili různé modely žárovek, které tvoří vaše osvětlení (poziční světla, potkávací světla, dálková světla nebo mlhovky), je nejlepší přímo konzultovat tyto informace ve vašem manuálu a také na následujících stránkách:
Nástroj Philips - Klikněte zde
Nástroj pro výměnu žárovek - Klikněte zde
Poté můžete informace ověřit u svého prodejce pro bezpečnost, nebo je přímo zkontrolovat na vozidle a objednat odpovídající produkty na našem webu zde:
https://www.ledperf.com/ampoules-xenon-effect-=c=-139.html
Ohledně výběru mezi různými značkami můžete konzultovat toto:
https://www.ledperf.com/faq.php?numFaq=5-3&cat=0_5&faq=24
Pro připomenutí:
Poziční světla, také nazývaná jako parkovací světla, umožňují být viděn ostatními uživateli, ale neumožňují lépe vidět. Musí být zapnuta, jakmile se jas mírně sníží, jako doplněk k potkávacím světlům. Nicméně ve městě je povoleno používat pouze poziční světla, pokud je viditelnost dostatečná.
Potkávací světla, také nazývaná jako kódy, umožňují být viděn ostatními uživateli, ale také lépe vidět silnici. Jsou to světla, která používáte hlavně v noci, abyste viděli silnici.
Dálková světla, také nazývaná jako plná světla, se používají pouze v noci mimo město. Musí být vypnuta, když potkáte jiná vozidla.
Denní světla, také nazývaná jako denní svícení, umožňují být viděn ostatními uživateli během dne. Jsou povinná na vozidlech uvedených do provozu od roku 2011. Automaticky se vypnou při přepnutí na poziční světla.
Přední mlhovky, také nazývané jako přední mlhová světla, se používají jako doplněk nebo náhrada za potkávací světla v případě silného deště, sněžení nebo mlhy.
Slevový kód je třeba zadat při objednávce, na stránce výběru způsobu platby:
Kód po aplikaci (následující stránka):
[Avoir] je třeba aktivovat při zadávání objednávky, na stránce výběru způsobu platby:
[Avoir] po aplikaci (následující stránka):
Slevový kód můžete získat na naší facebookové stránce:
https://www.facebook.com/LedPerf
Stačí kliknout na "To se mi líbí" a potom na sekci "O nás"
Veškeré informace týkající se partnerství jsou k dispozici přímo na partnerském fóru.
Je tedy vhodné se přímo obrátit na vaše fórum, abyste zjistili podmínky dohody.
Žádný slevový kód nebude zaslán přímo emailem. Je nutné nejprve požádat o slevu prostřednictvím MP (soukromé zprávy) na partnerském fóru, jehož musíte být aktivním členem.
Ano, stačí zaškrtnout/odškrtnout/vybrat daný prvek na kartě konfigurace:
Pokud chcete například odebrat LED z přihrádky na rukavice a zavazadlového prostoru v tomto balíčku, stačí kliknout na zelenou ikonu:
Výsledek:
Vezměte prosím na vědomí, že cena balíčku byla automaticky aktualizována:
U některých balíčků nebo sad můžete také vybrat barvu prvku výběrem z rozbalovacích seznamů:
Pokud personalizace není uvedena u produktu, který vás zajímá, neváhejte nás kontaktovat e-mailem a požádat o ni: info@ledperf.com
Ne. PDF a montážní soubory jsou poskytovány pouze při nákupu sady nebo balíčku.
Proto nemohou být poskytnuty v případě nákupu jednotlivých LED.
Stačí se podívat na ukazatel skladu, který je na stránce produktu.
- Na skladě:
- K dispozici v omezeném množství:
- Produkt není na skladě, probíhá doplňování zásob:
U novějších a/nebo luxusních vozidel je přítomen palubní počítač (OBD), který kontroluje správnou funkci žárovek. Ten kontroluje spotřebu žárovek zasíláním elektrických impulzů, aby ověřil jejich správnou funkci. LED má velmi nízkou spotřebu energie, takže elektronický systém může usoudit, že žárovka je spálená a zobrazí chybovou zprávu na OBD, i když LED funguje normálně. Pokud palubní počítač (OBD) usoudí, že spotřeba elektrické energie je příliš nízká, může také odpojit napájení LED, protože ji považuje za spálenou.
Proto je u modelů vybavených palubním počítačem (OBD), který kontroluje funkci žárovek, nutné objednat model LED bez chyby OBD.
Také zkontrolujte, zda model, který jste objednali, není uveden v "seznamu nekompatibilních vozidel", jehož odkaz je na spodní části stránky produktu:
Stačí se podívat na kovovou část žárovky, kde jsou uvedeny všechny tyto informace. Žárovka níže je například žárovka H4 (zelený rámeček), s výkonem 60/55W (červený rámeček).
Vaše vozidlo je pravděpodobně na seznamu nekompatibilních vozidel, který je na konci stránky produktu:
Proto klikněte na odkaz a postupujte podle navržených řešení pro vaše vozidlo.
Blikání je způsobeno kontrolou správného fungování žárovek palubním počítačem, který vysílá krátké elektrické impulzy. U klasických žárovek s vláknem není toto blikání viditelné, protože potřebují více výkonu k rozsvícení. Ale LED spotřebovávají málo, takže tyto impulzy mohou být viditelné. Pokud palubní počítač (OBD) považuje spotřebu elektrické energie za příliš nízkou, může také odpojit napájení LED, protože ji považuje za spálenou, i když tomu tak není.
Proto zkontrolujte, zda jste si objednali model LED bez chyby OBD.
Zkontrolujte také, zda model, který jste si objednali, není uveden v "seznamu nekompatibilních vozidel", jehož odkaz je na spodní části stránky produktu:
Při nákupu balíčku pozičních světel nebo balíčku štítků navíc k luxusnímu balíčku (pro stejné vozidlo) jsou všechny balíčky sloučeny do luxusního balíčku. To je důvod, proč jste měli obdržet balíček s názvem:
Luxusní balíček + poziční světla
nebo
Luxusní balíček + poznávací značka
nebo ještě
Luxusní balíček + poziční světla + poznávací značka
Jak je uvedeno v emailu, který vás informuje o odeslání vaší objednávky, a ve Všeobecné obchodní podmínky, je nutné nutně zkontrolovat vaši objednávku při přijetí, a před jakoukoli instalací na vaše vozidlo. Proveďte kontrolu množství a modelů ve srovnání s produktovým listem, který je na webu.
Pokud je zjištěn problém, zašlete nám prosím emailem následující informace:
- Vaše číslo objednávky
- Model vašeho vozidla
- Fotografie objednávky tak, jak byla přijata (povinné)
Pozor, reklamace musí být podány nejpozději do 48 hodin po přijetí objednávky.
Žádná reklamace nebude brána v úvahu, pokud nebudou splněny všechny tyto podmínky.
Tento problém je způsoben zbytkovým proudem. Všechny informace k vyřešení tohoto problému naleznete zde:
Odpory naleznete zde:
Můžete také použít LED bez chyb OBD, které vám ušetří instalaci odporu proti zbytkovému proudu:
Všimněte si však, že tento druh LED má kratší životnost než standardní LED.
Stačí vyplnit formulář dostupný kliknutím zde. Odpověď na vaši žádost o servis po prodeji vám bude poskytnuta do 48 hodin.
Pozor, vrácení bez našeho předchozího souhlasu bude automaticky odmítnuto.
Stačí vyplnit formulář dostupný kliknutím zde. Odpověď na vaši žádost o radu vám bude poskytnuta nejpozději do 48 pracovních hodin.
Žádosti podané prostřednictvím tohoto formuláře jsou vyřizovány přednostně.
Je možné požádat o změnu objednávky provedené na webu pokud ještě nebyla připravena nebo odeslána.
Stačí se přihlásit na váš zákaznický účet, a poté zobrazit objednávku, kterou chcete změnit:
Poté klikněte na tlačítko "Požádat o změnu / zrušení objednávky":
Vyplňte formulář a klikněte na "Odeslat":
Objednávka je poté umístěna do čekacího stavu, dokud nebude vaše žádost zpracována.
Žádost o změnu logicky způsobí zpoždění při přípravě a odeslání objednávky.